Gildia SWTOR

takie nasze ogłoszenia parafialne jacy to fajni jesteśmy i jakie to pomysły mamy
Awatar użytkownika
Gorthuar
Lord
Posty: 571
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:18

Gildia SWTOR

#1

Post autor: Gorthuar » 14 paź 2015, 01:01

Przypominam, że Bractwo posiada własną gildię w grze Star Wars: The Old Republic. Gildia nazywa się The Brotherhood of the Sith i gości na serwerze The Progenitor.

Dodam, że 21.10.2015 do SWTORa wychodzi dodatek, który pozwoli każdemu graczowi (w tym nowym) otrzymać jedną postać na 60 poziomie doświadczenia (na maksimum 65 poziomów). Wejdą też ułatwienia wspólnej gry postaci o różnych poziomach.


Gorthuar Ventress, Lord of Vengeance and Loremaster from the Brotherhood of the Sith
"I shall not be denied!" - Marka Ragnos
Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 10:13 przez Gorthuar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mirash
Lady
Posty: 138
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:33

Re: Gildia SWTOR

#2

Post autor: Mirash » 14 paź 2015, 09:43

Serio, 60 lvl za darmo będzie? Cieszę się, że już nie gram...
Mirash, Lady of Illusion from the Brotherhood of the Sith
Die Welt machte mich zu einer Hure, nun mach ich sie zu einem Bordell.

Awatar użytkownika
Gorthuar
Lord
Posty: 571
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:18

Re: Gildia SWTOR

#3

Post autor: Gorthuar » 14 paź 2015, 10:17

Nie do końca się orientuję, ale chyba nie za darmo, a dla osób płacących abonament.

Ale nie do końca rozumiem Twój punkt widzenia. Czemu to ma być źle? Boisz się zalewu nieogarniętych osób na 60 poziomie? I tak się tacy zdarzali :)


Gorthuar Ventress, Lord of Vengeance and Loremaster from the Brotherhood of the Sith
"I shall not be denied!" - Marka Ragnos
Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 11:25 przez Gorthuar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Mirash
Lady
Posty: 138
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:33

Re: Gildia SWTOR

#4

Post autor: Mirash » 14 paź 2015, 10:58

Za darmo miałam na myśli przy zerowej inwestycji czasowo-energetycznej... To dla mnie odbiera całkiem radość z gry, nie pozwala jakoś przywiązać się do postaci, którą się prowadzi od koconego akolity do powerfulnego Lorda, nie wymaga od graczy zaangażowania i pokazuje wielkiego faka osobom, które grały w to wiele lat. Już przy wprowadzeniu Yavin i exp x16 zaorano osiągnięcia starszych graczy, ale przynajmniej dano opcję szybszego pozwiedzania różnych innych klas, z czego też sobie skorzystałam, ale tego zabiegu rozdawania koksów już całkiem nie rozumiem... zwłaszcza, że mimo wszystko endgame nie jest i na pewno nie będzie aż tak bogaty.

Ja pamiętam czasy gdy Lost Island było nowością i najtrudniejszym FP, na którego chodzili wybrańcy i kiedy każdy element sprzętu wymagał długich godzin wipe'ów i to no, zupełnie inaczej smakowało. Dla mnie lepiej :-)
Mirash, Lady of Illusion from the Brotherhood of the Sith
Die Welt machte mich zu einer Hure, nun mach ich sie zu einem Bordell.

Awatar użytkownika
Avaccus
Lord
Posty: 1320
Rejestracja: 26 wrz 2015, 18:19

Re: Gildia SWTOR

#5

Post autor: Avaccus » 14 paź 2015, 11:08

Mirash ale to były prehistoryczne czasy. W tym momencie jeden ekspresowy leveling na 60ty poziom za pomocą jednego kliknięcia różnicy nie zrobi. Nawet levelując na xp boostcie gear po dotarciu na max level nie jest tożsamy z tym co wymaga napierdalania po opsach.
Darth Avaccus, Dark Lord of the Brotherhood of the Sith
"Miecz to broń kobiet. Spraw sobie topór."

Awatar użytkownika
Gorthuar
Lord
Posty: 571
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:18

Re: Gildia SWTOR

#6

Post autor: Gorthuar » 14 paź 2015, 11:24

Lady, błagam Cię. Umówmy się, że postać 5 poziomów poniżej maksymalnego to nie jest koks i rozdawanie koksów to-to nie jest. Ba, postać na maksymalnym poziomie to też nie jest koks. A wbicie maksymalnego poziomu to nie jest osiągnięcie, to spełnienie minimalnego wymagania do przejścia do meritum gry, czyli endgame'u. A zapowiada się niezłe wzbogacenie endgame'u, bo wszystkie 9 Operacji ma zostać podniesionych do 65 poziomu, podobnie jak wszystkich 20-kilka Flashpointów (jedno i drugie z zachowaniem wersji prostszych, dostępnych dla niższych poziomów), w tym wspomniany przez Ciebie Lost Island :) Do tego dojdzie zestaw codziennych heroiców endgame'owych na każdej planecie.


Gorthuar Ventress, Lord of Vengeance and Loremaster from the Brotherhood of the Sith
"I shall not be denied!" - Marka Ragnos

Awatar użytkownika
Mirash
Lady
Posty: 138
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:33

Re: Gildia SWTOR

#7

Post autor: Mirash » 14 paź 2015, 12:47

Wzbogacenie endgame to ma być dodanie hapeków mobom i bossom w FPkach i Opsach, które się zna już do porzygu?... No to ja mam inne pojęcie bogatego endgame ;-) Ale to dobrze, mogę z czystym sumieniem pisać PhD bez ciągot do koksania i czekać sobie na europejskie Black Desert ;D
Mirash, Lady of Illusion from the Brotherhood of the Sith
Die Welt machte mich zu einer Hure, nun mach ich sie zu einem Bordell.

Awatar użytkownika
Gorthuar
Lord
Posty: 571
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:18

Re: Gildia SWTOR

#8

Post autor: Gorthuar » 14 paź 2015, 13:01

Dla mnie powrót na Lost Island czy Cademimu, że o Red Reaperze nie wspomnę, będzie przyjemną odmianą po tłuczeniu do porzygu Blood Hunt, Battle of Rishi, Legacy of the Rakata, Depths of Manaan, Korriban Incursion i Assault on Tython.

Z opsami ma się podobnie, Temple of Sacrifice i The Ravagers wychodzą mi już nosem, za to z radością odświeżę sobie Karagga's Palace albo Eternity Vault.

Sensowne wykorzystanie wysokiej różnorodności Opsów i FPków to wreszcie jakaś mądra decyzja BioWare.


Gorthuar Ventress, Lord of Vengeance and Loremaster from the Brotherhood of the Sith
"I shall not be denied!" - Marka Ragnos

Awatar użytkownika
Artharcen
Posty: 5
Rejestracja: 03 paź 2015, 19:49

Re: Gildia SWTOR

#9

Post autor: Artharcen » 14 paź 2015, 13:23

Skoro ruszony został temat TORa to muszę się wypowiedzieć. Tak jak zostało już powiedziane, już za mniej niż tydzień wejdzie w tej grze trochę nowości. To istotne o tyle, że jeśli ktoś myśli żeby zacząć grać, to teraz jest na to najlepszy moment. Wszyscy (doświadczeni i początkujący gracze), którzy będą chcieli robić endgame, czyli to co według mnie w tej grze jest najciekawsze będą musieli się dolevelować do 65 i zdobyć nowy sprzęt, tak, że nowi gracze będą mieli łatwiej się podciągnąć. Co do dostania gotowej postaci na lv 60 i co do możliwości dokupienia kolejnych za walutę grową, dla mnie to jest tylko duży plus. Samo levelowanie i fabuła są takie sobie i są tylko sposobem do uzyskania jak najszybciej grywalnej postaci. Z tym, że to tylko moja opinia, która zmieniała się z czasem jak gram w tą grę. Wtedy, kiedy bawiło mnie mozolne levelowanie, wkurzałam się, kiedy to zostało ułatwione i przyspieszone. W czasach, kiedy z trudem zdobywałam podstawowy sprzęt, nie podobało mi się, że wprowadzane są ułatwienia prowadzące do tego, że każdy może ten sprzęt mieć. Obecnie nie bardzo na to zwracam uwagę. Skoro levelowanie postaci nie jest szczególnym wyzwaniem, a tylko zabiera czas, to dobrze, że będzie postać "za darmo". Co do sprzętu, to i tak najlepszy zdobywa się podczas endgame'u i tu póki co żadnych ułatwień i nerfów nie ma.
Co do gildii "The Brotherhood of the Sith" - jesteśmy niewielką grupą casualowych graczy. Każdy kto jest członkiem właściwego BotS może do nas dołączyć. Mamy też kilku członków spoza Bractwa. Co do bardziej wyrafinowanych sposobów spędzania czasu w grze - ja i Lord Gorthuar mamy również postacie w progresowej polskiej gildii "Glory of the Empire", z którą zrobiliśmy 97% achievementów za operacje na wszystkich poziomach trudności. Obecnie bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że jest to gildia mająca najlepsze osiągnięcia w endgame'ie na serwerze Progenitor. Tak, że jeśli ktoś byłby zainteresowany czymś więcej niż tylko fabułą i levelovaniem, to też jesteśmy w stanie coś doradzić.
Artharcen Caad'eris, Master from the Brotherhood of the Sith

Awatar użytkownika
V'ras
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 2015, 22:06

Re: Gildia SWTOR

#10

Post autor: V'ras » 14 paź 2015, 23:06

Cześć wszystkim! Jako, że mój kontakt z BotSem zaczął się w TORze, to chyba jest to najlepszy temat żeby się przywitać ;)

W kwestii "darmowych" sześćdziesiątek - mając kilka(naście) wylevelowanych postaci, perspektywa spędzenia kolejnych kilkudziesięciu godzin na expieniu następnej jest, nazwijmy to, nieciekawa. Oczywiście, powoduje to, że grozi nam zalew wysokolevelowych postaci, które nic sobą nie reprezentują, tyle że działania prowadzone przez BioWare (vide Kuat, 12xExp itp.) powodują, że taka sytuacja ma miejsce już od jakiegoś czasu, więc nawet insta-60 nie powinny tego aż tak zmienić.

A co do odświeżania contentu endgame'owego, to pewnie, nie jest to eleganckie rozwiązanie i sam wolałbym zobaczyć jakieś nowe opsy. Ale - obecnie w grze jest względnie mało osób, które pamiętają KP i EV jako faktyczne operacje. Po wyjściu RotHC ich poziom trudności bliższy był flashpointom, także ja się cieszę, że znów będą stanowiły jakieś wyzwanie i potrzeba będzie więcej niż 1-2 osób do ich zrobienia :)
V'ras, Emperor's Voice from Glory of the Empire

ODPOWIEDZ